Oblicz i wpisz predkosc ponizszych obiektów
16 metrów w 20 sekund
....metrów w 1 minute
prędkośc =.......m/min

9 kilometrów w 15 minut
....km w 1 godz
prędkość =....... km/godz

10000 metrów w 12 minut
.....km w 1 godz
prędkość =.....km/godz







Gdyby sokół mógł leciec z prędkością 120km/godz to pokonałby:
*w ciągu 1 godziny ....... metrów
*w ciągu 1 minuty.......metrów
*w ciągu 1 sekundy ........ metrów




Gdyby sprinter mógł biec stale z prędkością 10 m/s to pokonałby:
*w ciągu 1 minuty........metrów
*w ciągu 1 godziny.......metrów
*w ciągu 1 godziny........kilometrów


PILNE NA JUTRO!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T21:38:25+01:00
16 metrów w 20 sekund
48 metrów w 1 minute
prędkość = 48m/min

9 kilometrów w 15 minut
36 km w 1 godz
prędkość =36 km/godz

10000 metrów w 12 minut
50 km w 1 godz
prędkość =50 km/godz

Gdyby sokół mógł lecieć z prędkością 120km/godz to pokonałby:
*w ciągu 1 godziny 120000 metrów
*w ciągu 1 minuty 2000 metrów
*w ciągu 1 sekundy 33,(3) metrów

Gdyby sprinter mógł biec stale z prędkością 10 m/s to pokonałby:
*w ciągu 1 minuty 600 metrów
*w ciągu 1 godziny 36000 metrów
*w ciągu 1 godziny 2160 kilometrów
1 5 1
2009-11-12T21:51:12+01:00
16 metrów w 20 sekund
48 metrów w 1 minutę
prędkość = 48 m/min


9 kilometrów w 15 minut
36 km w 1 godzinę
prędkość = 36 km/godz


10000 metrów w 12 minut
50 km w 1 godzinę
prędkość = 50 km/godz



120000 metrów
2000 metrów
33,(3) metrów



600 metrów
36000 metrów
2160 kilometrów
1 5 1