Odpowiedzi

2009-11-12T21:34:53+01:00
A =(0,-3)
r =2
I.
S1 =(2,-3)
(x -2)^2 + ( y+3)^2 = 4
II.
S2 = (-2,-3)
(x+2)^2 + (y +3)^2 = 4
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T21:39:19+01:00
Jesli okrag jest styczny do osi rzednych w punkcie (0,-3) to moze miec srodek albo w punkcie (2,-3) albo (-2,-3)

w 1 przypadku okrag ma rownanie
(x-2)²+(y+3)²=4

w 2 przypadku ma postac
(x+2)²+(y+3)²=4
1 1 1
2009-11-12T21:44:38+01:00
A = (0,-3)
r =2

S =(2,-3)
(x -2)^2 + ( y+3)^2 = 4

S² = (-2,-3)
(x+2)² + (y +3)² = 4
1 1 1