Jeśli cenę jakiegoś towaru obniżono o x % a potem o tyle samo % podwyższono, to po tych dwóch zmianach :
a- cena jest wyższa niż na początku.
b- cena jest niższa niż na początku
c- cena jest taka sama jak na początku
d -cena może być wyższa lub taka sama jak na początku zależy od tego, o ile procent zmieniła się ta cena.

3

Odpowiedzi

2009-11-12T21:35:29+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T21:39:35+01:00
Jeśli cenę jakiegoś towaru obniżono o x % a potem o tyle samo % podwyższono, to po tych dwóch zmianach :

cenę jakiegoś towaru obniżono o x % tzn, że mamy cenę nizszą niż była na początku i jeśli o tyle samo % podwyższono już tę niższa cenę, to nie może ona rrócić do początkowej tylko jest ona niższa op początkowej
np 100zł, obniżasz 0 10% więc masz 90 zł i teraz podwyższasz o 10% ale nie 100zł tylko już 90 zł, więc o 9zł podwyższasz i masz 99zł, czyli mniej
b- cena jest niższa niż na początku


a- cena jest wyższa niż na początku.
b- cena jest niższa niż na początku
c- cena jest taka sama jak na początku
d -cena może być wyższa lub taka sama jak na początku zależy od tego, o ile procent zmieniła się ta cena.
5 3 5
2009-11-12T21:42:50+01:00