Odpowiedzi

2009-11-12T21:40:30+01:00
Drodzy znajomi!
Serdecznie zachcecam Was do obejrzenia w kinie filmu historycznego.Odbedzie sie on w Baltyku na ul.Sezamkowej w naszym miescie.Co do godziny to sie zpiszemy.Jestem otwarty na kazda chwile.Chce ja spedzic jedynie z Wami.Ach,tak dawno nie spedzalismy wolnego czasu ze soba!Pora to zmienic i nadrobic ten starcony czas.Caluje i wysciskam kazdego pokoleji!!

Wasz Henio :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T21:47:17+01:00
Droga Kasiu.
Na początku mojego listu bardzo serdecznie cię pozdrawiam. Piszę
do Ciebie ponieważ chciałabym zachęcić cię, byś wybrała się do kina na wspaniały film o historii naszego kraju.

W zeszły czwartek byłam na tym filmie razem z całą klasą.
Po obejrzeniu go wiem więcej o Polsce, niż dowiedziałabym się
ze zwykłej lekcji historii. Bardzo polecam ci ten film, gdyż
będziesz mogła bardziej zrozumieć historię.