Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T21:41:28+01:00
Jest to bohater przypominający bohatera dramatu J.W. Goethego, taki, który poświęca wartości duchowe dla dóbr doczesnych, powodowany chęcią zdobycia wiedzy, dręczony nieustannym borykaniem się ze swymi dążeniami duchowymi
10 2 10
2009-11-12T21:43:16+01:00
Bohater faustyczny- to taki, który dąży do celu, pełni doświadczenia i poznania, poszukujący wiedzy, władzy, buntujący sięprzeciw wszelkim przeciwnościom.
1 5 1