Odpowiedzi

2009-11-12T21:42:53+01:00
Mam zaszczyt wznies toast dla Mlodej Pary.Wiec wypijmy i bawmy sie za Nich.Niech im serce bije i miloscia napelnia kazde chwile.szczescie nie za zna spokoju i dzieci halasuja od gromu.Sto lat im ,jeszcze raz sto lat.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T22:22:11+01:00
W tym szczególnym dniu,kochana Aniu,życzę tobie i twojemu mężowi wiele lat w szczęściu i zdrowiu.Aż nie do wiary że jeszcze nie tak dawno bawiłyśmy się razem lalkami,gotowałyśmy kakao z piasku,a teraz idziesz nową drogą w swoim życiu jako żona i przyszła mama.Życzę wam z całego serca aby ta droga była usłana różami i żeby zawsze świeciło dla was słońce.Aby wszelkie przeszkody były pokonane przez was jak lód w upalny dzień.Sto lat!