Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T22:14:23+01:00
"Na drugie danie przygotowano mięso w sosie pomidorowym a do tego ziemniaki, kalafior i duszona marchewka.
Napisz jakimi organellami roślinnymi są poszczególne składniki.
Ps. Nie chodzi mi tu o węglowodany. "

po pierwsze zapewne chodzi o "organy" roślinne, a nie o "organelle", które są w komórce.
Pomidory - owoce
ziemniaki - bulwy korzeniowe (spichrzowe)
kalafior - kwiat
marchewka - korzeń spichrzowy
1 5 1
2009-11-13T00:05:00+01:00
Ale chodzi chyba o organy, jeśli tak to pomidor - owoc, ziemniak - bulwa, kalafior - róża pędu, marchew - korzeń.