Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T21:45:14+01:00
20.45 - 7.30

24h - 20.45 = 3h 15 min

7h 30 min + 3h 15 min = 10h 45 min

Odp: Padalo 10h i 45 min.
1 5 1
2009-11-12T21:48:58+01:00
20:45 - 21:45 1 godzina
21:45 - 22:45 2 godzina
22:45 - 23:45 3 godzina
23:45 - 00:45 4godzina
00:45 - 01:45 5 godzina
01:45 - 02:45 6 godzina
02:45 - 03:45 7godzina
03:45 - 04:45 8 godzina
04:45 - 05:45 9godzina
05:45 - 06:45 10 godzina
06:45 - 07:30 45 minut
razem 10 godzin i 45 minut