Przetłumacz na polski:
1-pick wild flowers
2pollute the air plant tress
3 plant tress
4save/waste water
5recycle newspapers
6leave the tv on sandby
7use a bottle bank
8clean parks
9drop/pick up litta
10switch off lights

prosze o przetłómaczenie na polski plizzzz:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T22:02:28+01:00
1. Zbierać dzikie (dziko rosnące) kwiaty.
2. zanieczyszczać powietrze, rośliny i drzewa
3. roślina, drzewa
4. ratować/marnować wodę
5. przetwarzać powtórnie gazety / segregować gazety
6. zostawić telewizor...... sandby??- moze somebody? czyli komuś?
7. urzywać pojemnika na plastik ( butelki pet)
8. oczyszczać parki
9. upuścić/podnosic... litta?
10. wyłączać/wyłączyć światła


taka ciekawostka dla innych, nie tlumaczcie tylko za pomoca slownika,
tak zeby wyraz mial jakies znaczenie
2009-11-12T22:24:07+01:00
Zbierac dzikie kwiaty
zanieczyszczanie powietrza
sadzic drzewa
oszczedzac/ marnowac wode
skladac gazety do recyklingu
ostawiac telewizor w uspieniu
-
czyste parki
wyzucac/ podnosic smieci
wylaczac swiatlo