Odpowiedzi

2009-11-12T21:56:59+01:00
Casio-zegarki , aparaty
Sony-Televizory RTV
Toyota-samochody
Mitstubishi-samochody
Suzuki-motocykle
Kawasaki-Motory
Honda-Samochody
Panasonic-RTV
Sanyo-RTV
Subaru-samochody
11 4 11
2009-11-12T21:58:22+01:00
Fuji Seal
Ajinomoto
MOI Tech
YKK
Tsubaki Hoover
ADIF
Nifco
SEWS
SANDEN
ngk

http://tokyo.trade.gov.pl/pl/przewodnik_ja/article/detail,1232,Firmy_japonskie_w_Polsce.html
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T22:01:07+01:00
Toyota - samochody
Toshiba - elektronika (TV, wideo, PC itp)
Pentel - długopisy i inne produkty biurowe
Sharp - elektronika (TV, wideo, PC itp)
Suzuki - samochody
Panasonic - elektronika (TV, wideo, PC itp)
Canon - aparaty fotograficzne
Mitsubishi - samochody
Sony - elektronika (TV, wideo, PC itp)
Nikon - aparaty fotograficzne
Funai - TV
Nissan - samochody

pozdrawiam :)
16 4 16