Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T21:58:58+01:00
Ponieważ jezus był synem boga przyszedł na ziemie żeby nawracać ludzi, Bóg przemawiał prze Chrystusa, Przez całe jego życie
4 4 4
2009-11-12T21:59:01+01:00
Ponieważ, to on nauczał nas dobrego postępowania zgodnego z życiem chrześcijan
6 3 6
2009-11-12T21:59:29+01:00
Prolog Ewangelii Jana:
Na początku było Słowo,
a Słowo było u Boga
i Bogiem było Słowo.
(...)
A Słowo stało się ciałem
i zamieszkało wśród nas.
I oglądaliśmy Jego chwałę,
chwałę, jaką Jednorodzony otrzymuje od Ojca,
pełen łaski i prawdy.
7 3 7