Odpowiedzi

2009-11-12T22:04:29+01:00
2h 10 min = 130 minut

130 minut/12 km = 10.83


3h 35 min = 215 minut

215 minut/ 18 km = 11.94

Odp: Szybciej szedl ten drugi ;]
2009-11-12T22:05:59+01:00
Pierwszy 12km/2⅙h ≈5,5 km/h
drugi 18km/3i 7/12≈5,1km/h

pamiętaj że prędkość równa się droga przez czas a nie na odwrót!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T22:12:53+01:00
V = s/t

1 ) V = 12/ 2,16 = 5,55 km/h
2) V = 18 / 3,58 = 5,03 km/h

pierwszy szedl szybciej
1 5 1