Przetłumacz zdania :
1.Claudia is in front of Jake.
2.They are near the jungle.
3.There are rocks between the trees.
4.There's crocodile under a big rock.
5.There's a river under the big rock.
6.The children are begind the rocks.
7.There are animals and birds in the trees.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T22:05:29+01:00
1. Klaudia jest przed Jake'iem
2. Oni są blisko dżungli
3. Pomiędzy drzewami są skały
4. Krokodyl jest pod wielkim kamieniem
5. Pod wielkim kamieniem jest rzeka
6. Dzieci są za kamieniami
7. Na (w) drzewach są zwierzęta i ptaki

pozdrawiam :)
2009-11-12T22:05:32+01:00
1. Klaudia jest przed Dżekim
2. Oni są blisko dżungli
3. Pomiędzy drzewami znajdują się skały
4. Pod wielkim głazem znajduje się krokodyl
5. Pod wielkum głazem znajduje się rzeka
6. Za skałami znajdują się dzieci (tu była literówka)
7. W drzewach znajdują się zwierzęta i ptaki.