Uzupełnij zapis słowny przebiegu reakcji chemicznych. Które z zapisów przedstawiają równanie reakcji syntezy, a które reakcji analizy ?
a) .......... + ........... --->tlenek żelaza(II)
b)........... ---> tlen + wodór
c)bar + tlen ---> .............

2

Odpowiedzi

2009-11-12T22:06:34+01:00
A)Tlen + żelazo reakcji syntezy
B)woda reakcji analizy
C)tlenek baru reakcji syntezy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T22:06:22+01:00
A) tlen +żelazo-tlenek żelaza (II)
b)tlenek wodoru-tlen+wodór
c) bar+tlen-tlenek baru
a-synteza
b-analiza
c-synteza