Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T22:09:14+01:00
Obw=48
Skoro jeden z boków ma 16 to drugi równiez ma 16. więc zostaje do podziału na dwa boki również 16, dzieląc przez dwa otrzymujemy 8 więc po tyle mierzą pozostałem dwa boki.

48-(16*2)=16
16:2=8

Odp. Boki deltoidu mierzą 8cm,8cm,16cm,16cm.
28 4 28
2009-11-12T22:09:14+01:00
Deltoid ma dwie pary boków równych
1 bok = 16
2 bok = 16
16*2=32 48-32=16
16:2=8
3 bok= 8
4 bok= 8
14 4 14
2009-11-12T22:11:01+01:00
Wydaje mi się że tak
deltoid ma po 2 pary równych boków, więc
48-2*16=16
16/2=8
8cm+8cm+16cm+16cm=48cm.
odp.pozostałe boki mają:8cm, 8 cm, i 16 cm.
13 3 13