Odpowiedzi

2009-11-12T22:09:05+01:00
To jakos zdaje mi sie ze
12*9=108
i teraz 108 hmmm
weiz bo jak to jest trojkat prostokatny to wysokoscia jest jednen z bokow czylio 12 tak mi seri zdaje ale nei wiem;]]
Pozdro i powodzenia;]]
1 1 1
2009-11-12T22:11:13+01:00
12²+9²=x² x przeciwprostokątna
x²= 225
x=15
pamiętam już
można liczyć z pola
h - wysokoś
12*9/2 = 15*h/2 /*2
108 = 15h
h = 7,2
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T22:13:18+01:00
12²+9²=x²
x=15- to jest przeciwprostokątna
pole trójkąta 12*9/2=54
54=15*h/2
108=15h/15
h=7.2

to jest na 100% dobrze
4 4 4