Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T22:12:02+01:00
Właściwości fizyczne wody:
-ciecz
-bezbarwna
-bezwonna
-zmienia swoje stany skupienia

Właściwości chemiczne wody:
-reaguje z metalami
-jest rozpuszczalnikiem dla wielu związków organicznych
-nie pali się
-nie podtrzymuje spalania
15 4 15
2009-11-12T23:18:53+01:00
Bezbarwna, bezwonna, w postaci cieczy, lodu lub pary wodnej, niezbedna do zycia
9 2 9