Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T22:20:29+01:00
1. Hiob został wystawiony na próbę ponieważ Bóg, założył sie z szatanem, gdyż ten stwierdził że Hiob wielbi Boga tylko przez to że żyje w dostatku i szczęściu.
2.Cierpienia
-zostaje pozbawiony majątku
- zastaje pozbawiony rodziny
-choruje na trąd


(Hiob pozostał wierny Bogu, za to przywrócono mu wszystko co miał oraz pomnożono)
4 4 4
2009-11-12T22:21:25+01:00
1. Ponieważ Szatan twierdził, że jeśli Bóg ześle na niego cierpienie, Hiob przestanie wierzyć i się od niego odwróci.
2. Hiob traci majątek, giną jego dzieci, choruje na trąd. Również odwracają się od niego przyjaciele, którzy uważają, że cierpienie jest karą za grzechy, więc Hiob musiał zgrzeszyć.
3 3 3