Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T22:46:21+01:00
2KOH + H2SO4 -> K2SO4 + 2 H2O

K20 + H2SO4 -> K2SO4 + H2O

CUSO4+ 2KOH -> K2SO4 +CU(OH)2

1 5 1
2009-11-12T22:48:04+01:00
1)2KOH+H2SO4--->K2SO4+2H2O

2)2K+H2SO4--->K2SO4+H2


3)K2O+H2SO4---->K2SO4+H2O

mam nadzieje ze jest dobrze i ze Ci pomgolam:)
1 5 1
2009-11-12T22:51:07+01:00
2KOH + H²SO4 -> K²SO4 + 2 H²O

K²0 + H²SO4 -> K²SO4 + H²O

MGSO4+ 2KOH -> K²SO4 +MG(OH)²



² (ta dwójka ma być napisana na dole pierwiastka np H2O) jak będziesz wiedzieć to pisz na priv