Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T22:55:35+01:00
1.2,5%
To 40 część z całości.
Bo 2,5*40=100 a 100% to całość.
2.64-100%
16-x
16*100/64=1600/64=25
x=25%
Odp.16 z 64 to 25%,czyli jedna czwarta.


Liczę na najlepsze!
Pozdro;]
100 1 100
2009-11-12T22:56:12+01:00
A) 2,5% to 2 całości i 5 setnych czyli 2,05

b) 64 to 100%
16 to x

z proporcji -

64x = 1600
x = 25%
23 4 23
2009-11-12T23:02:39+01:00
1. 2.5 % = 250/100 = 2.5



2.64 ---- 100%
16 ---- x%
64x=100*16
x=1600/64
X=25
62 1 62