Odpowiedzi

2009-11-12T23:05:04+01:00
1. ruch przyśpieszony
2 ruch prostolinijny
3
4 ruch jednostajny?
5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T23:05:09+01:00
1.ruch jednostajnie przyspieszony prostoliniowy
2.ruch jednostajny prostoliniowy
4.ruch jednostajny prostoliniowy
5.droga
2 2 2
2009-11-12T23:37:30+01:00
1. Ruch, w którym prękość ulega zmianie.
2. Ruch, krórego tor jest linią prostą.
3. Prędkość zależna od obserwatora.
4. Prędkość wyrażana wzorem s/t
5. Przyrost prędkości w czasie.

1 - zmienny ( przyśpieszony lub opóźniony)
2 - prostoliniowy
3 - odniesienia
4 - jednostajna
5 - przyśpieszenie
2 5 2