Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T23:06:48+01:00
cenar, chmielowy, chodzony, dżek, goniony, taniec podhalański, kaczok, kołomajka, krakowiak, krzesany, kujawiak, lasowiak, mazur, mazurek, oberek, olender, polonez, szot, trojak, zbójnicki, kosyder, ryz dwa (taniec kaszubski), korkowy

To są polskie tańce ludowe.
2009-11-12T23:27:45+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Taniec_ludowy
2009-11-12T23:31:26+01:00
Cenar , chemilowy,chodzony , dżek ,kaczok , podhalański ,goniony ,polonez , kujawiak , lasowiak,oberek mazurek :) (wszystkie polskie)