1.kobiety żyją w polsce średnio 76 lat,a męszczyżni 68 lat. Wobec tego

a.kobiety żyją o ok.11,8% dłużej od mężczyzn
b.mężczyżni żyją o ok. 11,8% krócej od kobiet
c.obydwie powyższe odpowiedzi są poprawne
d.żadna z powyższych nioe jest prawidłowa

2.jeśli cenę jakiegoś towaru obniżono o x procent,a potem o tyle samo procentpodwyższono to po tych dwóch zmianach:

a.cena jest wyższa niż na początku
b.cena jest niższa niż na początku
c.cena jest taka sama jak na początku
d.cena może być wyższa,niższa lub taka sama jak na początku zależy to od tego o ile procent zmieniła się ta cena

3.oprocentowanie oszczędności wynosi 3,5% w stosunku rocznym
ile złotych trzeba wpłacić na konto aby po roku mieć na koncie 300zł

a.10,50zł b.289zł c.ok.290zł d.310,50 zł

4.liczba 0 5 promili większa od 0,1 to:

a.0,6 b.0,15 c.0,105 d.0,1005


3

Odpowiedzi

2009-11-12T23:24:46+01:00
2009-11-12T23:26:04+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T23:34:31+01:00
1 a
2 b
3 c
4
Jeden promil to tysięczna część liczby.
2 3 2