Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-12T23:44:10+01:00
Jeszcze Polska nie zginęła,co nam obca przemoc wzięła szabla odbierzemy,przejedziem wisłę..przejdziem warte,
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T23:46:18+01:00
Już tam ojciec do swej Basi
Mówi zapłakany —
Słuchaj jeno, pono nasi
Biją w tarabany.
1 5 1
2009-11-13T00:26:13+01:00
Jeszcze Polska nie zginęła,
Kiedy my żyjemy.
Szablą odbierzemy.
Przejdziem Wisłę, przejdziem Wartę,
Za twoim przewodem
Złączym się z narodem.
Dla ojczyzny ratowania
Wracał się przez morze.

3 3 3