Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-12T23:45:09+01:00
5 baniek * 6 dzieci = 30 baniek

30baniek + 9 baniek = 39 baniek wszyscy puscili
1 2 1
2009-11-12T23:47:04+01:00
1. 5*6 +9 = 39

2. x-ilosc wszystkich baniek
x= 5*6+9
x=39
2009-11-12T23:47:53+01:00
Dane:
zaproszone dzieci-5
baniek-5*6+9(Olga)

5*6+9=30+9=39
Odp.Dzieci razem puściły 39 bańki.

6(bo tyle dzieci razem)
6(każdy tyle baniek)
+3(Olga jeszcze 3,bo tam już się dodało)
(6*6)+3=36+3=39
Odp.Ta sama !

Liczę na najlepsze!
Pozdro ;]