Odpowiedzi

2009-11-13T07:38:03+01:00
GDAŃSK- wyróznia sie całkowitymi zabytkami oraz dobrze rozwiniet baza noclegową i gastronomiczna. Turysci moga tu uczestniczyc w wielu imprezach artystycznych.

KARPATY- w karpatach wiekszosc miejswosci wypoczynkowych znajduje sie w rejonie Tatr i Podhala oraz w Beskidzie ślaskim, sadeckim, zywieckim. Najwieksza poularnoscia ciesasie tatry.

moze yc tez zakopane, sudety, zamosc, krakow, warszawa, tarnów:D
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T09:10:58+01:00
Pomorze - Bałtyk:
Wiele ludzi chce spędzić urlop nad brzegiem morza. Tylko Bałtyk umożliwia to bez wyjazdu za granicę. W Polsce jest wiele znanych i popularnych kurortów: Kołobrzeg, Sopot, Chałupy, Jastrzębia Góra, Hel, Trójmiasto, Krynica Morska.

Mazury
Jeziora to popularne miejsca wypoczynku. Mazury to największe i najpopularniejsze z polskich pojezierzy.

Karkonosze i Tatry
Zakopane to miasto które nie potrzebuje komentarza. Polskie góry to dobre miejsce do wypoczynku o każdej porze roku.
1 2 1
2009-11-13T10:22:06+01:00
Mazury - piękna kraina geograficzna. Jest tam wiele jezior i miejsc do wypoczynku.
Sopot - piękne morze, plaża i pełna barów i restauracji na ulicach.
Gdańsk - wiwla zabytków, miejsc gdzie można spokojnie zjeść, parków oraz hotelów, motelów i akademików gdzie można przenocować.
;P;P;P
1 3 1