Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T08:41:41+01:00
Ja uważam że musieli, ponieważ gdyby nie przyjęli tej religii - wtedy arabowie zabijali tych co nie chcieli być w islamie, co się sprzeciwiali na przykład jeżeli arabowie w zdobytych nowo terenach w jednej rodzinie nikt tam nie chciał wziąść przyjąć tej religii to wszystkich zabijano, lub męczono
2009-11-13T08:48:32+01:00
Myślę, że Arabowie przechodzili na Islam, gdyż wyznawcy Islamu zmuszali ich do przyjęcia swej wiary, a gdyby tak nie uczynili pewnie spotkałaby ich jakaś kara, tortury, a może nawet i śmierć. Więc nikt nie chciał zginąć i musiał przyjąć Islam bez wykręcania się od niej.
2009-11-13T10:02:43+01:00
Arabowie przechodzili na Islam, bo wyznawcy Islamu zmuszali ich do przyjęcia swej wiary, a gdyby tak nie uczynili pewnie spotkałaby ich jakaś kara lu b jakieś tortury...
;*
1 5 1