A więc mam narysować jakiś plakat na temat ,,bite dzieci widzą świat inaczej" czy jakoś tak ... może on być o szczęśliwym dzieciństwie np lub nie... wiadomo jak plakat to i jakieś hasło.. pomóżcie! co moge na przykład narysować???

3

Odpowiedzi

2009-11-13T09:05:45+01:00
Kartke przedziel lukosnie na pol. Na jednym narysuj jak bija dziecko w domu a na drugiej jak posiniaczone jest smutne w szkole.
Haslo
Nie badz obojetny na krzywde innych. Zareaguj
1 5 1
2009-11-13T10:15:14+01:00
Ja bym na twoim miejscu narysowała smutne, nieszczęsliwe dzieci - na rysunku tylko one

lub

nieszczęśliwe dzieci jak rodzice je biją

hasło:
zgłoś że cię biją! pomóż sobie!
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T10:50:31+01:00
Profil dziecka, wpatrzonego w dal. W tle zamknięte drzwi szafy.
Po policzku spływająca łza. Wszystko w odcieniach szarości, usta mogą byś różowe.
W podpisie "Mamo dlaczego"
1 5 1