Przetlumacz zdania:

1.where do you want to live when you're deler.?
2.do you prefer pop or heavy metal.?
3.do you sing when you're happy.?
4.do you ever stay in bed after midday.?
5.what tv programmes do you like.?
6.do you prefer comedies or horror films.?
7.do you go out a lot.?
8.what famous person do you really want to meet.?

3

Odpowiedzi

2009-11-13T09:09:33+01:00
Przetłumacz zdania:

1. gdzie chcesz mieszkać, kiedy jesteś deler.?
2. wolisz pop czy heavy metal.?
3. Pani śpiewać, gdy jesteś szczęśliwy.?
4. Czy kiedykolwiek śpisz w łóżku po południu.?
5. programów telewizyjnych, co lubisz.?
6. wolisz komedie i filmów grozy.?
7. nie wyjdziesz dużo.?
8. co znane osoby, czy naprawdę chce się spotkać.?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T09:17:10+01:00
1.Gdzie chciałbyś mieszkać gdybyś był handlowcem? (deler? a nie dealer?)
2.Wolisz/Preferujesz pop czy ciężki metal?
3.Czy śpiewasz kiedy jesteś szczęśliwy?
4.Czy zawsze zostajesz w łóżku popołudniu?
5.Jakie programy telewizyjne lubisz?
6.Wolisz komedie czy horrory?
7.Czy często wychodzisz?
8.Jaką znaną osobę naprawdę chcesz poznać?
2009-11-13T10:03:50+01:00
1) W przypadku gdybyś był (deler?) gdzie chciałbyś żyć?
2) Wolisz pop czy heavy metal?
3) Śpiewasz, gdy jesteś szczęśliwy?
4) Czy kiedykolwiek zostajesz w łóżku po południu?
5) Jakie programy telewizyjne lubisz?
6) Wolisz komedie od filmów grozy?
7) Wyjchodzisz często?
8) Jakiego znanego człowieka chcesz poznać?

;))