Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-13T09:39:28+01:00
A)

63 * 100/210 = 30

b)
53,2 * 100/140 = 38

c)
23,2 * 100/0,4 = 5800

pzdr;)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T09:44:56+01:00
210% x = 63 100%=1
2,10 x = 63 // 2,10
x = 30

140% x = 53,2 100% = 1
1,4 x = 53,2 // 1,4
x = 38


0.4% x = 23,2 100% = 1
0,004 x = 23,2 // 0,004
x = 5800
1 4 1
2009-11-13T09:45:14+01:00
A)
210% z x = 63
210% -- 63
100% -- x
x = 100*63/210
x = 30

b)
140% z x = 53,2
140% -- 53,2
100% -- x
x = 100*53,2/140
x = 38

c)
0,4% z x = 23,2
0,4% -- 23,2
100% -- x
x = 100*23,2/0,4
x = 5800
1 4 1