Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T09:46:07+01:00
Józefa Piłsudskiego bo doprowadził Polskę do odzyskania niepodległości i pojawienia się na mapach świata po 123 latach. pozrdo:)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-13T09:59:02+01:00
Sumerowie - Bo oni stworzyli pismo , które jest nam potrzebne bo bez niego byłoby nam twardniej się uczyć . Dzięki temu ludzie b zaczęli utrwalać informacje , przechowywać je i przekazywać w niezmienione formie . Surowie wynaleźć także koła które zastosowana w pieszych pojazdach - wydwanach i wozach . Z kolei produkcja naczyń z gliny ułatwił wynalezienie koła gatneckiego .
1 1 1
2009-11-13T10:02:40+01:00
Ja bym uznała mieszka 1 za doskonałego władcę.
dzięki niemu polska - ochrzcił polskę
lub kazimierza wielkiego
przed jego panowaniem polska była drewniana, to on zbudował pierwsze zamki murowane jakby to mówiąc dlatego mówi się został polsk ę drewnianą a zostawił murowaną
wtedy zacząl być budowany pierwszy polski uniwersytet - akademia krakowska, która teraz nazywa się uniwersytet jagieloński
1 5 1