Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-13T13:58:01+01:00
S = 12km = 12000m
t = 12min = 12×60s = 720s
V śr = 12000/720 m/s ≈ 16,7 m/s

średnia predkośc wynosi 16,7m/s
2009-11-13T16:01:58+01:00
S = 12km = 12000m
t = 12min = 12*60s = 720s
V = 12000÷720 m/s ≈ 16,7 m/s
predkosc srednia: ok 16.7m/s

2009-11-13T16:24:35+01:00
V=?
t=10h20min-10h8min=12min
12min=0,2h
S=12km
V=S÷t
V=12km÷0,2h=60km\h
Na pewno tak bo u nas nauczycielka to rozwiazywała i tak jej to wyszło.