5. Domowa instalacja elektryczna jest chroniona bezpiecznikami, które automatycznie wyłączają prąd, gdy przekroczy on wartość określoną dla danego bezpiecznika.
Jaka jest maksymalna moc pracujących urządzeń, przy założeniu, że bezpiecznik wyłącza dopływ prądu, gdy jego natężenie przekroczy wartość 15 A ?
(Zakładamy, że napięcie wynosi 230 V)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T12:43:29+01:00
P=U*I
P=230*15
P=3450W
Dotyczy oczywiscie pradu stalego ;)
2 5 2
2009-11-13T16:25:38+01:00