Odpowiedzi

2009-11-13T12:45:05+01:00
6,8 kWh

100+1200+400= 1700

1700 * 4 =6800
6800/ 100=6,8 kh

prosze ;p
2009-11-13T12:45:21+01:00
4 zarowki po 100W=400W
kuchenka 1200W
podgrzewacz 400W
razem moc
P=400+1200+400=2000W=2kWh
Energia= 2kW*4h=8kWh
Teraz kWh zamieniamy na jule
J=W*s
J=8000*3600s=28800000 J= 28800 kJ
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T17:48:19+01:00
Zainstalowana moc
P=4*100+1200+400=2000W
Energia w J
W=P*t=2000W*4*3600s=28800000=28,8MJ
Energia w kWh
W=2000W*4h=8000Wh=8kWh