Przeczytałeś ogłoszenie wktórym pewna niemka o imieniu Lena szuka znajomych przez internet.Lena chętnie podróżuje i uczy się j.obcych.
napisz e-mail do Leny jako odpowiedz najej ogłoszenie.
W e-mail
1.przedstaw sie i napisz gdzie mieszkasz
2.napisz o swojej rodzinie i zwierzętach
3.napisz jaks pędzasz czas wolny ijakich się uczysz języków
4.wyraz ochotę poznania się i zaproponuj jej miejscespotkania

po niemiecku oczywiście

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T13:08:58+01:00
Liebe Lena!!
Ich heiße ...(imię)..... Ich bin....(wiek)
Ich komme aus... Ich wohne in .... (miasto)..
Meine hobbys:........
Ich lerne Deutsch.
Meine familie is nicht gross.
Meine Bruder heisse .... Er ist mag Fußball.Ich liebe Pizza.
Meine Tiere is Dog. Magst du Tier???
Schickst du mir dein Foto?? Grusse
Deine ......
2009-11-13T15:01:58+01:00
Hallo !
Ich bin Kasia Kowalska . Ich habe <..wiek..> Jahre alt . Ich wohne in Polen .Ich komme aus <Miasto > . Ich mag Hund und Katze .Mein Hund is gross . Er <heiBe > Pimek . Pimpek wohne in Haus . Mein Familie ist gosss .Mein Mutter heiBst Joanna . Mein Vater heiBst Krzyszto . Das ist meine familie .
2009-11-13T18:49:23+01:00
Hallo !
Ich bin Magda Nowak . Ich habe 16 Jahre alt . Ich wohne in Polen .Ich komme aus Warszawa . Ich mag Hund .Mein Hund isklien . Er heiBe max .Max wohne in Haus . Mein Familie ist goss .Mein Mutter heiBst Wioleta . Mein Vater heiBst Damian . Das ist meine Familie