Jestes na wakacjach i piszesz pocztowke do znajomego w Austrii:
-podaj gdzie spedzasz wakacje
- poinformuj o nowo zawartej znajomosci
-opisz krotko najwazniejsze cechy charakteru poznanej osoby
-napisz jakie wrazenie wywarla na Tobie ta osoba

3

Odpowiedzi

2009-11-13T13:28:48+01:00
Nie umiem napisać o nowo zawartej znajomości, ale mam nadzieję, że to trochę pomoże, żeby chociaż jakoś zacząć ;)

Droga …!
Przesyłam serdeczne pozdrowienia z Austrii. Tutaj jest wspaniale! Jest piękna pogoda. Austria z pewnością jest warta, aby tam pojechać.
Z pozdrowieniami


Liebe …!
Ich sende Ihnen schöne Grüße aus Österreich. Das Wetter ist schön. Österreich ist bestimmt eine Reise wert.
Viele liebe Grüße!

  • Użytkownik Zadane
2009-11-13T15:22:03+01:00
HI Matias!
ich bin jetzt in sommerferien in Krakau. Hier ist schon architekrure und viele schone ortschaft. ich hier kenne lerne Klara. Sie ist symphatisch und inteligent. ich rede mit klara mag. sie hat neurige interessanten. sie sehr mir geffalen. was machst du in sommerferien?
herzliche gruse !
deine Karol
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T16:27:54+01:00
Seequell, den 13.11.2009
Hi Sylvia,
ich bin auf den Ferien in der Seequelle. Es ist sehr fein. Ich zwei Tage vorher kannte lernen sehr fein eine Bauersfrau hat auf dem Vornamen Kamila. Es ist ein Retter. er ist sorgsam, strebsam, alles sehr neugierig. Kamila beeindruckte auf mir sehr gut einen Eindruck, weil es eine ältere Person mit dem Übergang auf dem Revers konnte. War dieses etwas unheimlich.
Viele kusse

Krynica Morska 13.11.2009
hej Sylwia,
jestem na wakacjach w Krynicy Morskiej. Jest bardzo fajnie. Dwa dni temu poznałam bardzo fajnego chłopka ma na imię Kamil. Jest ratownikiem. jest troskliwy, ambitny, wszystkiego bardzo ciekawy. Kamil wywarł na mnie bardzo dobre wrażeniem, ponieważ mógł starszej osobie z przejściem na drugą stronę. Było to coś niesamowitego.
Mocno całuje
2 1 2