A) 2 godziny i kwadrans - ile to minut?
b) Dwie i pół doby - ile to godzin?
c) 1 godzina - ile to sekund?
_________________________________________________

Na zegarze jest 17:45. Odpowiedz, która godzina:
a) była godzinę temu
b) będzie za godzinę
c) była 12 minut temu
d) będzie za kwadrans
e) będzie za 30 godzin
f) była dwie i pół godziny temu

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T13:31:15+01:00
A)135 min
b)60 h
c)3600 sek

a)16;45
b)18;45
c)17;33
d)18;00
e)18;15
f)15;15
5 3 5
2009-11-13T13:33:44+01:00
135minut
60godzin
360sekund

16,45
18,45
17,33
18
18,15
15,15
3 2 3
2009-11-13T16:08:51+01:00
Zad1.
a)120min+15=135min
b)48godz.+12godz.=60godz.
c)1godz-1minuta to 60sek,a 1 godz.to 60 min 60x60=3600sek.

zad2
a)17.45-60min=16.45
b)17.45+60min=18.45
c)17.45-12min=17.33
d)17.45+15min=18
e)18.15
f)15.15
Pozdro:)
5 3 5