Za rozwiązanie zadania daje kazdemu 5 gwiazdeK . a ten kto bedzie pierwszy i uzupełni wszystko naj ; *

Do podanych wyrazów dopisz takie pokrewne , zeby zachodziła wymiana r na rz .

orli ................(rzecz.)
wiatr .............(czas.)
chmura ................(czas.)
wiara.............(czas.)
pokora............(czas.)
góra..................(przym.)
mądry...............(rzecz.)
lekarka............(rzecz.)
jutro.............(przym.)
wzór.....................(przym.)
para.........(przym.)
otwór...............(czas.)
proporczyk................(rzecz.)
gorycz..........(przym.)


To sie znajduje : Wyspy szczesliwe klasa 5. cwiczenia czesc 2 .


3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T13:37:23+01:00
Orli-orzeł
wiatr-wietrzny
chmura-chmurzyć
wiara-wierzyć
pokora-pokorzysty
góra-górze
mądry-mędrzec
lekarka-lekarz
jutro-jutrze
wzór-wzorzysty
para-parzysty
otwór-otworzyć
proporczyk-proporzec
gorycz-gorzelić


Liczę na najlepsze.
Pozdro;]

6 4 6
2009-11-13T13:38:23+01:00
Orzeł
wietrzny
chmurzysty
wierzyć
pokorzysty
górzysty
przemądrzały
lekarz
jutrzejszy
wzorzysty
parzysta
otworzyć
proporzec
gorzelić
3 4 3
2009-11-13T13:47:00+01:00
Orzeł
wiatrzysko
chmurzysko
wierzyc
upokorzyc
gorze
mądrzeć
lekarz
jutrzenka
wzorzec
parza
otworzyc
proporzec
gorzki
2 5 2