Odpowiedzi

2009-11-13T13:38:26+01:00
W 18 wieku miały miejsce wszystkie trzy rozbiory. Było bardzo słabym państwem przeceż 1795r Rzeczpospoilta zniknęła z mapy i nie było takiego państwa.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T13:38:29+01:00
-Ingerencja innych państw w politkę Polską.
-Prowadzenie licznych wojen
-Rokosze
-Artykuły Henrykowskie na mocy których szlachta uzyskała możliwosc wystapienia przeciwko królowi
-Konfederacja Barska
-możliwość zerwania sejmu poprzez obstrukcje albo poprzez liberum veto.
-Mocna pozycja szlachty poprzez liczne przywileje.
2009-11-13T14:50:25+01:00
Była państwem w, którym nie były przeprowadzane reformy np. wojska. Polska w tych czasach byla okupowana prze zaborców ( Rosja, Niemcy i Austria ).