Odpowiedzi

2009-11-13T13:40:54+01:00
Zrób coś dla Ziemi-pomóż sobie.
Co zaoszczędzisz okręci się ku Tobie.


Liczę na najlepsze.
Pozdro;]



4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T13:42:18+01:00
Czy wiesz co oznaczają te kolory - niebieski, żółty, zielony?

Każdy kolor inny pojemnik oznacza

Do pojemników różne śmieci się wtłacza

NIEBIESKI – w nim znajdziecie pudełka po butach, przeczytane gazety, zapisane kartki - jest on bardzo ważny. To pojemnik na papier - zna go uczeń każdy.

ZIELONY – Kolor wesoły z daleka ogłasza „Wrzucaj do mnie słoiki, wyszczerbione talerze !!!” czyli szkło w głównej mierze.

ŻÓŁTY – foliowe torby, pudełka po lodach, po coli butelki. Wrzuć tutaj plastik, żal po nim niewielki

By las był zielony, wody nie ubyło

i każdego ranka wokół było miło

piątek czy niedziela, pamiętajcie dzieci

prosi Matka Ziemia - SEGREGUJCIE ŚMIECI !!!
6 4 6