Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T14:12:10+01:00
Wpływ szkoły znajomych i rodziny ma na nas decydujący wpływ powinien te środowiska są dla nas po równo ważne kazde powinno być na pierwszym miejscu tylko że szkoła toc zależy co się kryje pod tym vpojęciem klasa . nauczyciele czu ogólnie nauka , znajomi bmpga okazać się fałszywymi ludzmi kitórzy wprowadzają nas w żłe środowisko , rodzina chce zawsze dla nas najlpepiej.Więć powinniśmy umieć wybraż , mozemy na nich polegać ale musiomy rozróżnioać dobro od zła a więć musimy zawuważyc gdy ktoś nas chce uszczścliwić albo skrzywdzić.
2009-11-13T19:15:57+01:00
Z rodziny czerpiemy wzorce i z domu wynosimy naszą kulturę i sposób bycia.To przecież rodzice są naszymi pierwszymi nauczycielami a babcie i dziadkowie rozbudzają w nas wyobrażnie poprzez bajki i inne ciekawe opowiadania.Szkoła jest naszym drugim domem bo przecież tam spędzamy dużą część naszego dnia.Jak się tam czujemy zależy od atmosfery tam panującej i klimatu stworzonego przez dyrekcję,nauczycieli i uczniów.Znajomych dobieramy sobie sami i to oni niejednokrotnie potrafią zepsuć nam opinię,zaciągnąć na złą drogę,ale też potrafią być naprawdę super kumplami i wyciągnąć pomocną dłoń.Spotykamy się z nimi,plotkujemy o innych,cieszymy się z miłej rzeczy lub dzielimy się smutkami.