Odpowiedzi

2009-11-13T13:46:07+01:00
Dane:
20km w 20min.
1h=60min
60min/20min=3
czyli,
20min*3=60
60km/h
Odp.Pan Jan jechał z prędkością 60km/h.

Liczę na najlepsze.
Pozdro;]
1 1 1
2009-11-13T13:48:34+01:00
S=20km
t=20min
v=?

v=s/t
v=1km/min= 60km/h
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T13:48:56+01:00
Dane
20 km - tyle przejechał w 20 min
1 h = 60 min
60 min / 20 min = 3
20 min * 3 = 60
60km/h
Odp : Pan Jan przejechał z średnia prędkością 60km/h.


;))