Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T13:50:21+01:00
1.Ni pies ni wydra- nie wiadomo co to.
2. Ni stąd ni zowąd- niewiadomo dlaczego.
3. Ani me ani be- wogóle ktoś się nie odzywa
4. Ani widu ani słychu- nie było rozgłosu nad pewną sprawą i nic o tym niewiadomo

1 5 1
2009-11-13T13:54:04+01:00
Ni pies, ni wydra - nie wiem dokładnie, nie chcę zmyślac.

ni stąd, ni zowąd - znaczy nagle, niespodziewanie. "Wracaliśmy razem ze szkoły, a on ni stąd, ni zowąd oświadczył, że nie chce mnie znac."

ani me, ani be - znaczy, że ktoś nic nie mówie. "Stał na środku sali i ani me, ani be."

ani widu, ani słychu - znaczy brak wiadomości na temat danej osoby/rzeczy. "Odkąd Ewa wyjechała do Irlandii, to o niej ani widu, ani słychu."

mam nadzieję, że wszystko w porządku. ;-)
2 4 2
2009-11-13T13:54:54+01:00
*Że nic nie ma !
Szukam zielonego flamastra albo długopis i ni pies,ni wydra.
*Nie wiadomo skąd się wziął ktoś!
Idę sobie i ni stąd,ni zowąd wyskoczył kot!
*Nic nie powie !
Dopytuję się Kamila i ani me,ani be.
*Nie ma kogoś nigdzie!Nic o nim nie wiadomo...
Szukam Oli i ani widu,ani słychu.Nikt nie wie gdzie jest!


Liczę na najlepsze!
Pozdro ;]

1 2 1