Odpowiedzi

2009-11-13T13:56:44+01:00
250000×19=4750000cm
4750000cm=4750km

Ta trasa w rzeczywistości ma długość 4750km
1 5 1
2009-11-13T13:59:25+01:00
19cm x 250 000 = 4750000cm
4750000cm:100000=47,5km

Odp: Długość tej trasy w rzeczywistości wynosi 47,5km.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T13:59:47+01:00
Na mapie wykonanej w skali 1:250.000 droga łaczącza dwie miejscowości ma długość 19cm. Oblicz długosć tej trasy w rzeczywistosci. WYRAŹ JĄ W KILOMETRACH I ZAPISZ OBLICZENIA!

mapa -------rzeczywistość
1cm--------250 000cm
19cm------xcm

x=19*250 000=4 750 000cm= 47 500m= 47,5 km
1 5 1