Odpowiedzi

2009-11-13T14:01:33+01:00
Wlasnie to mam na polskim
hymn jest to rodzaj epiki.
warunki hymnu to:
podniosly ton
2 pochwalny temat
3 apostroficznosc wypowiedzi
4 podmiot zbiorowy

podniosly ton jest uzyskany za pomocą srotkow retorycznych:)
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T14:09:06+01:00
Hymn- uroczysta, podniosła pieśń pochwalna, sławiąca bóstwo, bohaterskie czyny. charakterystyczne dla hymnusrodki artystyczne: apostrofa, anafora(powtarzanie tych samych zwrotów na początku wersu), epitety, metafory.
O JULIUSZU SŁOWACKIM NIESTETY NIE MAM
12 3 12