Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T14:05:56+01:00
A-I liczba
b-II liczba

a+b=1¼
a-b=11,75

a=1,25-b
1,25-b-b=11,75

a=1,25-b
-2b=11,75 -1,25

a=1,25-b
-2b=11,75 -1,25

a=1,25-b
b=-5,25

a=1,25-(-5,25)=6,5
b=-5,25
2009-11-13T14:10:06+01:00
{x + y = 1,25
{x - y = 11,75

2x = 13
x = 6,5

6,5 + y = 1,25
y = -5,25

{x = 6,5
{y = -5,25
2009-11-13T19:02:33+01:00
X jedna liczba
y druga liczba

x+y=1i1/4
x-y=11,75

x=1i1/4-y
1i1/4-y-y=11,75
-2y=11,75-1,25
-2y=10,5/:(-2)
y=-5,25

x+(-5,25)=1i1/4
x=1,25+5,25
x=6,5

x=6,5
y=-5,25