Odpowiedzi

2009-11-13T14:28:21+01:00
Prosto spowodowane to jes kulistoscia Ziemi. Ziemia jest okragla.
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T14:29:11+01:00
Ponieważ ziemia jest okrągła tak jak piłka i światło nie idzie prosto tylko tak ja koło. Promienie słoneczne ogrzewają ziemię z różnych stron.
18 3 18
2009-11-13T15:28:30+01:00
Dzieje sie tak, ponieważ Ziemia jest okrągła - właśnie jedno z takich spostrzeżeń nas w tym upewnia.
2 5 2