Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T14:16:19+01:00
A)50g
2000g
7500g
50g
b)7.5dag
400dag
25.7dag
c)5000kg
0,35kg
0,068kg
d)7,3 t
5,01t
0,06t
17 2 17
2009-11-13T14:22:57+01:00
A .
15 dag - 150g
2 kg - 2000g
7,5kg - 7500g
0,5 dag - 5g

B .
75 g - 7.5dag
4kg - 400dag
257g - 25.7dag

C .
5ton - 5000kg
350dag - 0,35kg
68 g - 0,068kg

D .
7300kg - 7,3 t
501 kg - 5,01t
0,6 kg - 0,06t



3 3 3
2009-11-13T14:25:11+01:00
A). Ile to Gram ?
15 dag - 150g
2 kg - 2000g
7,5kg - 7500g
0,5 dag - 5g
b). Ile to dag?
75 g - 7,5dag
4kg - 400dag
257g - 25,7 dag
c). Ile to kg ?
5ton - 5000kg
350dag - 3,5 kg
68 g - 0,068kg
d). Ile to ton ?
7300kg - 7,3 t
501 kg - 0,501 t
0,6 kg - 0,00006 t
2 5 2