Odpowiedzi

2009-11-13T14:13:35+01:00
Inne kraje europy są pełny podziwu dla nas polaków.
ameryki są innego zdanie twierdzą że jesteśmy opóźnieni(co uważam za prawde)
jeśli potrzebujesz więcej to napisz mi wiad to napisze;p
2009-11-13T14:16:10+01:00
Mieszkańcy innych państw myślą o polakach że to złodzieje i pijaki ...[Miałam to przed wczoraj na polskim }.Jeden pojedzie do jakiegoś państwa upije się ...{Cos takiego }
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T14:17:20+01:00
Z jednej strony:
- są gotowi pomóc innym krajom np:
- polska pomaga ukrainie z lekarstwami, i maskami
- polska pomaga z wojną:
w afganistanie i iraku
z drugiej strony:
- na budowę autostrad potrzebują pieniędzy unii europejskiej
- unia musi im dawać pieniądze na inne rzeczy
również są pijakami i złodziejami