Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T14:24:15+01:00
Obilcz wartośc wyrażenia dla x= 555 i y= 4
5x⁵(2x³y⁴)²
--------------- =
25(x³y)³xy6


20 x¹¹ y⁸
---------------=
25 x¹⁰ y⁹


4/5 x ¹ y⁻¹=


=4/5 * 555 * 1/4=111

2009-11-13T14:29:16+01:00
5x⁵(2x³y⁴)² / 25(x³y)³xy⁶ =5x⁵4x⁶y⁸ / 25 x⁹y³xy⁶ =
20x¹¹y⁸ /25x¹⁰y⁹ = 4x/5y




czyli dla x= 555 i y= 4 mamy

4 razy 555 555
--------------= -------= 111
5 razy 4 5
2009-11-13T14:53:37+01:00
5x⁵(2x³y⁴)² / 25(x³y)³xy⁶ =5x⁵4x⁶y⁸ / 25 x⁹y³xy⁶ =
20x¹¹y⁸ /25x¹⁰y⁹ = 4x/5y




czyli dla x= 555 i y= 4 mamy

4 razy 555 555
--------------= -------= 111
5 razy 4 5